donnaleya

Alla inlägg under augusti 2010

Av DonnaLeya DonnaLeya - 31 augusti 2010 19:35

Go kväll! Ihelgen som var så var vi ute med husse på fiske hela söndagen. Det var lika skoj som vanligt. Jag Donna tog mig ett dyk i sjön jag me. Jag råkade trilla i. Heheh! Idag så har vi vart hundvakt till våran kompis Pg. Vi har vart på åsen och busat. Sen har Pg även vart hemma hos oss ett tag också. Det tog sin lilla stund innan Leya och Pg kom till ro. Leya är ju så galet bråkig alltså. Jag och Pg tyckte hon var jätte dryg inne idag. Vi ville ju helst softa på soffan efter en lång tur på åsen. Men bråkiga Leya ville helst bara springa runt och bita Pg i öronen och svansen och annat satyg. Matte fick i alla fall Leya lugn efter ett tag. Puuuuuuh! Vi snusade på soffan alla tre då. Vi har även vart och kört lite agility med matte förra veckan. Här är några mys kort från idag. Neh nu ska jag mysa med husse på soffan. Tjingeling!!!!



           



Av DonnaLeya DonnaLeya - 18 augusti 2010 20:49

Tjenis! Idag har vi vart på åsen och busat med två hundkompisar som vi träffade där. Vi hade superkul. Roligast hade nog jag Leya   Jag var riktigt bråkig idag tyckte matte. Jag skrämde slag på våran tollar kompis som är lika gammal som mig. Matte mindre glad förstås!!! Sista tiden så har jag vart lite för bråkig med andra hundar tycker matte. Hmmmmmm... det kanske är därför Valter min boxer kompis inte heller vill busa med mig längre..  Aja jag ska nog få fart på han med här framöver igen. Vi har även vart och kört lite agility här i veckan.

Här är några bilder från våran skogstur vi hade i helgen   

  

Här ska det snart grillas korv i massor ;)

     

Av DonnaLeya DonnaLeya - 9 augusti 2010 19:59

Idag så har vi vart nere och hundbadat. Vi träffade en labbe som vi busade med. Nu på eftermiddagen så har vi vart ute i skogen med matte,husse och lillhusse. Det har vart superkul. Vi har letat kantareller och jagat fåglar. Det regnade massor ute idag. Så nu ska matte bädda ner oss skönt i soffan med täcke och filt. Mys pys! Just det ja.. Vi måste ju passa på att skryta lite också ialla fall jag Leya. hehe.. Jag har blivit så lydig numera tycker matte och mina grannar som alltid komenterar att vi är så lydiga ute. Thiiiiiiiiii. Men sen att jag är riktigt busig det är en helt annan sak ;) Neh nu ska vi mysa i det här huset =)


        

Av DonnaLeya DonnaLeya - 3 augusti 2010 14:31

Hej hej! Vi har vart ute å skuttat på våran kära ås nu tre dagar i rad. Vi älskar att springa av oss där. Idag lekte vi med våran labbe kompis där. Det blev ett riktigt race trots att han är 6 år och en rulltig labrador =) thiiiiiiiii.  Nu ska vi ut på en långpromenad runt mälarstrand med matte.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards