donnaleya

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Wiiiiiiiee

Av DonnaLeya DonnaLeya - 18 augusti 2010 20:49

Tjenis! Idag har vi vart på åsen och busat med två hundkompisar som vi träffade där. Vi hade superkul. Roligast hade nog jag Leya   Jag var riktigt bråkig idag tyckte matte. Jag skrämde slag på våran tollar kompis som är lika gammal som mig. Matte mindre glad förstås!!! Sista tiden så har jag vart lite för bråkig med andra hundar tycker matte. Hmmmmmm... det kanske är därför Valter min boxer kompis inte heller vill busa med mig längre..  Aja jag ska nog få fart på han med här framöver igen. Vi har även vart och kört lite agility här i veckan.

Här är några bilder från våran skogstur vi hade i helgen   

  

Här ska det snart grillas korv i massor ;)

     

 
 
Sabina Lundin

Sabina Lundin

20 augusti 2010 12:41

Hej!
Jag och min sambo har nyligen skaffat oss en rr-tjej. Vi bor i Surahammar och känner igen dig därifrån :) Vilken fin tjej du har! Bara lite nyfiken, hur mycket väger hon nu? Såg att hon vägde 36kg redan vid 6-7 månader? Våran tjej blir 5 månader 26e augusti och väger 21kg nu, hehe. Ha det bra!

http://zaragambaszoroya.blogg.se

DonnaLeya DonnaLeya

21 augusti 2010 07:36

Hej! nemen guu va skoj med en RR. Leya är en väldigt stor tik. Hon mäter 73 i manken och vägde sist för ca 5 månader sen 46kg. Det kan ju va en hel del skillnad på storlek och utseende på dom också =)Hon växte väldigt snabbt också vilket är vanligt vid stor växt ras. Vart ifrån kommer er tik? Tycker vi måste ses med hundarna här en sväng snart...? vore kul. Jag blir så valpsjuk när jag hör att någon har en liten valp och speciellt en rr.. hehe =) kul att höras. Kram från oss

 
Sabina Lundin

Sabina Lundin

21 augusti 2010 09:06

Haha, äre sant? Shit vad stor! Men det är snyggt :) Hon kommer från Zaragambas kennel i Molkom, utanför Karlstad. Ja, det måste vi göra! Vore kul, får bestämma någon dag framöver :) Ha det bra! kram

http://zaragambaszoroya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DonnaLeya DonnaLeya - 6 februari 2011 09:12

  

Av DonnaLeya DonnaLeya - 6 februari 2011 09:02

Hej här lägger vi upp lite bilder från när vi var på Sollerön förra helgen och hälsa på hos våran kompis Roxy med husse.       ...

Av DonnaLeya DonnaLeya - 25 januari 2011 19:50

Hej hopp. Idag har vi vart i Kungsbyn med matte, lillhusse och Malin. Pg och hans husse kom också dit för lite hundbus. Vi sprang och skuttade lite i rasthagen i strormvindarna. Vi båda har nog vart lite fjantiga idag tycker matte. Vi tycker nänligen...

Av DonnaLeya DonnaLeya - 8 januari 2011 10:17

              

Av DonnaLeya DonnaLeya - 13 november 2010 11:10

                    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards