donnaleya

Alla inlägg den 23 april 2010

Av DonnaLeya DonnaLeya - 23 april 2010 13:26

Hellu! Igår hängde vi med matte ut och körde ett svettigt löppass igen,

Superkul. Matte är riktigt stolt över oss och vi över henne såklart ;) Vi får alltid massa beröm när vi är ute på både promenader och löpturer numera. Både

av matte och av andra. He he!!! Idag så har vi vart ute och åkt cykel med lillhusse här på morgonen och sen nu på förmiddagen har vi vart nere vid våran Udde. Tokiga Leya har ju självklart badat igen men det hör ju till varje promenad numera. Jag Donna fattar verkligen inte att hon badar när det är så satans kallt i vattnet asså. Idag började det med att hon jagade änderna och simmar en bra bit ut i mälaren och matte skriker och skriker för att kalla in henne men hon simmar bara längre och längre. Så matte och jag drog i väg in mot skogen och då kom hon efter ett tag. Sen andra gången så dök hon i bara för att det är så himla kul att simma och den tredje gången så skällde hon till och blev arg på en pinne som guppade där ute i vattnet så den skulle hon ocskå hämta in i all världens fart. Sen dom andra gångerna... No idea!!!

Matte är så fjantig.Hon har nämligen  knytit fast en pläd på Leya så hon inte ska frysa. Hahahah..   


Jag kan ju inte göra annat än att garva. Hon  har sina ideer. Jag avskyr verkligen att ha något på mig och det brukar jag visa ganska bestämt genom att bita av mig det eller slita eller vad jag nu gör för något. Men men.. Det verkar som leya gillar den dressade looken ;) he he!!! matte har tagit en del bilder från badturen idag.                 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards